سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه دانش انسان افزون شود، بر ادبش افزوده و بیم وی از پرودگارش، دوچندان شود . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :11
بازدید دیروز :6
کل بازدید :2274
تعداد کل یاداشته ها : 7
103/2/30
7:29 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
زیبا[0]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

اتوبار آجودانیه در راستای تحقق بخشی به هدف خود یعنی کسب رضایت هر چه بیش تر مشتریان خود، خدمات خود را تنها محدود به شهر تهران نکرده است و کلیه همشهریانی که متقاضی حمل بار به به شهرستان نیز هستند، می توانند کلیه این امور را به باربری و اتوبار آجودانیه واگذار نمایند. این باربری علاوه بر برخورداری از امکانات متعدد و خودروهای نقلیه کوچک و بزرگ، جا به جایی هر نوع وسیله سبک و سنگین را برای شما انجام می دهد. به کارگیری پرسنل مجرب و حرفه ای در امور بسته بندی، حمل و چیدمان کالا و هم چنین تضمین سلامت فیزیکی اجناس حمل شده از خدمات این اتوبار می باشد.

شرکت باربری آجودانیه همواره سعی بر این داشته تا از مدرن ترین وسایل و تجهیزات بسته بندی و حمل بار استفاده کند. همچنین کلیه اعضای تیم  برای استفاده از این تجهیزات آموزش لازم را دیده اند. به‌ واسطه استفاده از همین تجهیزات و کادر فنی کارکشته است که امروز می توانیم با افتخار این اطمینان را به مشتری بدهیم که شرکت اتوبار آجودانیه یکی از مطمئن ترین شرکت های باربری در سطح کشور است. میتوانید بزرگ ترین و حجیم ترین وسایل منزل خود را به کمک تجهیزات این باربری با بالاترین سطح کیفیت و اطمینان جابه جا نمایید، باربری ما خدمات تخصصی اثاث کشی را کلیه نفاط کشور و شهرستان نیز انجام می دهد.

در موسسه باربری آجودانیه برای هر نوع وسیله ای از خودروی مناسب برای حمل آن استفاده میشود. مثلا از وانت بار و نیسان بار برای اجناس سبک تر و کامیون و تریلی برای اقلام سنگین تر استفاده میشود. به این صورت هزینه های نهایی نیز برای مشتریان کمتر میشود. همچنین در کلیه خودروهای حمل بار این شرکت از پتو و لوازم نرم استفاده می شود، به همین خاطر در زمان حمل و نقل، این پتوها را در کنار اسباب و اثاث شما قرار می گیرند تا از برخورد لوازم سنگین به یکدیگر و سایر وسایل، جلوگیری کنند.